wtorek, 21 października 2014

21.10.2014

Witam Was!
Troszkę zaniedbałam bloga ale mam nadzieje, że z biegiem czasu i dorastaniem młodszego bąbla, będę mogła w pełni powrócić do regularnych postów.
Dzisiaj wrzucam kilka moich nowości! Są nimi m.in kosmetyki do pielęgnacji włosów. 
Nigdy nie powiedziałabym, że maska KALLOS, która kosztuje 5zł może dawać tak niesamowite rezultaty! 
Jest wiele jej linii. Przetestowałam akurat Arganową- nabłyszczającą. 
Włosy są piękne, gładkie i lśniące, z czystym sumieniem mogę polecić;) 
Drugim produktem jest dwufazowy płyn do prostownicy. 
W związku z tym, że po każdym myciu muszę użyć tego nieszczęsnego urządzenia, konieczna jest ochrona przed temperatura. 
Zniewalających efektów nie zauważyłam, jednak można zauważyć gładkość na końcach włosów. 

Wrzucam jeszcze fotkę mojej ulubionej pomadki Avon Pink Propper oraz nowe nabytki:)))

;)
















3 komentarze: