wtorek, 25 marca 2014

To come back

NWitajcie Kochani! Powróciłam...:) Niestety  przez pierwsze 3 miesiące nie miałam czasu żeby cokolwiek napisać czy sfotografować. Maluszek strasznie sie męczył z kolkami, brzuszkiem i skórka:/ Ma bardzo ciężki stan atopowego załapania skóry i ostrej alergii pokarmowej:/ Myślałam, że przy drugim dziecku mnie i maluszka ominie jednak to choroba cywilizacyjna i jest jeszcze gorzej. Nie chce myślec co to bedzie za kilkanaście lat...Mamy tyle chemii w jedzeniu, że to wszystko odbija się na naszych pociechach:( 

Ostatnio pogoda nas trochę rozpieszcza i aż mi się buzia uśmiecha na widok tych wszystkich wiosennych kolorków:) Dzisiaj na moich pazurkach zagościły najmodniejsze tego sezonu:) Neon i pastel...Jeszcze kilka nowych nabytków. Piękny blyszczyk firmy Avon, cudowny krem...przepięknie pachnie a skóra jest idealnie nawilżona i rozświetlona. Jeśli chodzi o nowy tusz Aero Volume to bez rewelacji, bardzo delikatny efekt pogrubienia. Hitem natomiast jest zestaw do stylizacji rzes, niesamowity efekt! 

Pozdrawiam Was serdecznie i miłego dnia:)







2 komentarze:

  1. Świetne spodnie!! Można wiedzieć gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) podaje link http://allegro.pl/baggy-spodnie-dresowe-z-obnizonym-krokiem-s-m-i4006689548.html

      Usuń