poniedziałek, 2 lutego 2015

Blond

Witam!

Chciałam Wam dzisiaj napisać, o moim nowym odkryciu w koloryzacji.
Od zawsze korzystałam z pomocy profesjonalnych fryzjerów, jeśli z uwagi na mój kolor blondu. Nie zawsze byłam zadowolona, a nawet mogłabym powiedzieć, że dosłownie kilka razy wyszłam w 100% zadowolona. Zostawiajac 350zł u fryzjera chciałabym być zachwycona tym co mam na głowie. Niestety...Od jakiegoś czasu zaczęłam sama farbować włosy, a właściwie z pomocą przyjaciółki:) Przetestowałam wiele farb począwszy od Matrixa przez Lecher i Loreal po Jojco...Niby wszystko było wporzadku, ale zawsze nie do końca. Odrost różnił sie o conajmniej dwa tony. Do tego zawsze w bardzo ciepłym odcieniu. Pomimo stosowania tych chłodnych. Pewnego razu trafiłam na bloga, na którym polecana była farba Alfaparf MILANO. Uwierzcie mi jest rewelacyjna. Faktycznie patrząc na paletę nigdy nie wzięłabym tego koloru, ale postanowiłam zaryzykować. Moje włosy cieżko sie rozjaśniają, wiec użyłam wody 12%, ciepły odrost zniknął a kolor wyrównał sie pięknie...Z czystym sumieniem moge ją polecić:).
Wczoraj zakupiłam rownież szampon hydrating z olejem macadamia, naprawdę pięknie pachnie a włosy są mięciutkie. Najważniejsze nie są obciążone.

Miłego dnia!


 

2 komentarze:

  1. Kolorek ekstra, jakbyś u fryzjera farbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor.
    Ja farbuję sama od zawsze.Uzywam Loreal Preference odcień ostatnio 9.1.

    OdpowiedzUsuń