poniedziałek, 8 października 2012

IDEALNY PODKŁAD


Witajcie! Dzisiaj chciałam wam zaprezentować mój idealny podkład:) 


Zadanie podkładu określone przez producenta:

Do każdego typu skóry. Trwały, utrzymujący się nawet do 24 godzin, kryjąco-pielęgnujący. Idealnie dopasowuje się do twarzy. Dzięki innowacyjnej technologii Eternal soft zawierającej matujący proszek i pigmenty, wspaniale udoskonalają teksturę skóry nadając jej aksamitną miękkość. 

Moja opinia:

Bardzo długo szukałam idealnego podkładu aż w końcu trafiłam na Lancome Teint Idole Ultra 24h.
Fluid maskuje niedoskonałości skóry jednocześnie nie tworząc efektu maski.
Wspaniale komponuje się z cerą, buzia wygląda zdrowo i promiennie. Co bardzo ważne moja skóra skłonna jest do wysuszania a większość kryjących podkładów niestety to wzmaga :/
Teint Idole Ultra 24h posiada właściwości nawilżające,  co za tym idzie mamy pięknie skorygowaną buzię a przy tym także nawilżoną.
Podsumowując podkład jest idealny dla dziewczyn, które tak jak ja mają cerę skłaniającą się do suchej ale lubiących efekt krycia i korygowania niedoskonałości. Twarz po nałożeniu podkładu nie świeci się,  jednak ja zawsze używam odrobinę sypkiego pudru.
Dodatkowym plusem jest piękny zapach produktu :) 

Pozdrawiam serdecznie!






                                   Lancome Teint Idole Ultra 24- perfumeria Douglas 165zł

4 komentarze:

  1. Świetny blog Justynka! Na pewno będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko:) Zapraszam i z wzajemnoscia będę zagladala na twój:)

      Usuń
  2. Szkoda że taki drogi,ja tyle za podkład nie dam,niestety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt jest drogi i to zdecydowany minus ale nadrabia rezultatem:)))

      Usuń