sobota, 13 października 2012

Doll Eyes

Witam serdecznie moi drodzy,
resztki moich mascar do rzęs zmusiły mnie do kupna nowej.
Do tej pory używałam Double Extension L'Oreal Paris ale postanowiłam coś zmienić.
Moje rzęsy nie należą do gęstych i długich dlatego ratuję się tuszami, które dają niemal że teatralny efekt. Co prawda na moich skromnych rzęsach nie wygląda to tak intensywnie ale są bardziej podkreślone.
Nigdy wcześniej nie miałam mascary Lancome Hypnose Doll Eyes ale słyszałam o niej dużo dobrego od osób wykwalifikowanych w dziedzinie wizażu. Postanowiłam ją przetestować i powiem wam szczerze, że rezultat jest rewelacyjny. Bardzo ładnie rozdziela rzęsy, wydłuża  i zarazem pogrubia. Trójkątna szczoteczka umożliwia perfekcyjne wytuszowanie rzęs w kącikach.




Od producenta:

Mascara Efekt Rzęs W Stylu Lalki, Powiększenie Spojrzenia.
OBJĘTOŚĆ- UNIESIENIE- WYDŁUŻENIE.
Nowa szczoteczka i-kona oferuje wyjątkowo równomierną i dokładną aplikację tuszu, a pogrubiająca formuła nie obciąża rzęs.
Ma kremową konsystencję, formuła Fiber Shine jest wzbogacona w nylonowe substancje pudrowe, które otaczają rzęsy subtelną, błyszczącą powłoką. W składzie znajduje się połączenie miękkich wosków, które pogrubiają rzęsy oraz wosków twardych, które je modelują. Złożony z polimerów kompleks Ultrastrech powoduje wydłużenie rzęs.

Poniżej przedstawiam wam efekt wytuszowania rzęs właśnie tą mascarą.





LANCOME HYPNOSE Doll Eyes






Nr. 01
SO BLACK




SZCZOTECZKA HYBRYDOWA



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz