poniedziałek, 13 maja 2013

Poradnik Pozytywnego Myślenia


Hej Wszystkim!

Trochę mnie tu nie było ale musicie mi wybaczyć. 
Od kilku tygodni bardzo źle się czuję, ciągle leżę w łóżku i nie mam na nic siły.
 Postaram się wziąć się w garść i nadrobić stracony czas. 
Dopiero jak pogoda się zepsuła i jest trochę chłodniej mogę jakoś funkcjonować.
Dzisiaj chciałam Wam napisać kilka zdań o cudownej książce Matthew Quick'a "Poradnik pozytywnego myślenia".
Jest to niezwykła opowieść o chłopaku, który wylądował w psychiatryku.
Kiedy wraca do domu na odpowiedzialność swojej mamy zaczynają się jego perypetie. 
Uważa, że jego życie to film, który zakończy się happy endem.
 A tym szczęśliwym zakończeniem jest powrót jego byłej żony. 
Sądzi, że jeśli będzie wysportowany, uprzejmy i posłuszny w łykaniu kolorowych pastylek wszystko będzie jak dawniej...
Szczerze zachęcam do przeczytania tej niesłychanie ciekawej, zabawnej a zarazem intrygującej historii. 

Po przeczytaniu książki natychmiast obejrzałam film i powiem Wam, że on nawet w 40 % nie oddaje tego co książka.





Pozdrawiam Was Kochani i obiecuję, że już niedługo będzie nowa notka:))))

6 komentarzy:

  1. No właśnie ja mam film i zamierzam go obejrzeć...ale skoro mówisz, że nie oddaje tego co książka to hmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie obejrzeć film ale po przeczytaniu, wtedy można się odnieść:)

      Usuń
  2. Ja zaczęłam troszkę od końca, bo najpierw obejrzałam film, który akurat miałam pod ręką. Jak tylko uda mi się dorwać książkę to ją przeczytam :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. film mnie nie wciągnął... ;) może z książką byłoby inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam oglądać film, niestety mnie nie zachęcił, może faktycznie powinnam zacząć od ksiązki?

    OdpowiedzUsuń