sobota, 13 kwietnia 2013

Make Up

Witajcie!
Czy macie już wiosnę w sercu...i za oknem??Ja TAK! Tyle energii daje takie piękne słoneczko i oczywiście temperatura, że nie wiem za co się wziąć:)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka naprawdę fajnych produktów.
Pierwszym z nich jest mascara firmy BOURJOIS Beauty Full volume. Jest naprawdę rewelacyjna, nie spodziewałam się:) Ja uwielbiam mieć pięknie podkreślone rzęsy tzw. efekt teatralnych rzęs. I ten produkt spełnia moje oczekiwania, jedynym minusem jest to, że muszę rzęsy rozczesać suchą szczoteczką bo troszkę je skleja.
Drugim jest korektor MaxFactor. Jak za tą cenę ok 30 zł to całkiem znośnie maskuje niedoskonałości chodz mógłby być bardziej trwały.
Trzecim produktem jest róż do policzków firmy ARTDECO istny HIT! Jest 
to nowa kolorówka wypuszczona na wiosnę. Kolor to brudny róż ze złotą poświatą.
Czwarty to czterokolorowy zestaw cieni CATRICE. Sami zobaczcie kolorki na zdjęciach poniżej.

To na razie tyle, jutro postaram się wrzucić recenzję książki "Poradnik pozytywnego myślenia" autorstwa Matthew Quick'a.







Ściskam:**********

2 komentarze:

  1. Faktycznie, te cienie mają przepiękne kolory! A ja zawsze omijałam kosmetyki Catrice na rzecz innych...

    OdpowiedzUsuń