sobota, 22 grudnia 2012

Nowe kosmetyki Kerastase

Witam!
Wspominałam wam, że jestem fanką produktów Kerastase. Miesiąc temu dostałam przesyłkę z nową maską rozświetlającą z serii Reflection Chroma Captive oraz ampułki Aqua Oleum do włosów suchych, wrażliwych, kruszących. 


Od producenta MASKA REFLECTION CHROMA CAPTIVE: 

Nowy System Capture w innowacyjny sposób hamuje blaknięcie koloru i gwarantuje jego żywą barwę do 40 dni. Barwniki wnikające we włókno włosów są dodatkowo stabilizowane w strukturze włosa.
Nowa jakość Filtra UV chroni kolor przed szkodliwym wpływem środowiska. Zawarty olej lniany i ceramidy naprawiają i uszczelniają włókna włosów dla maksymalnej jednorodności struktury i refleksji światła.

Technologia Chroma Captive gwarantuje intensywność koloru, właściwą  pielęgnację włosów koloryzowanych oraz piękny przyciągający wzrok blask.



Moja opinia:

Długo używałam maski Chroma Riche, postanowiłam coś zmienić i to nie był najlepszy pomysł. Chroma Riche zdecydowanie bardziej nawilża, ma dużo gęstszą konsystencje. Chroma Captive nie daje takich rezultatów co poprzednia. Co prawda rozświetla i włosy są błyszczące ale po użyciu Chroma Riche również jest ten sam efekt ale dodatkowo włosy są gładkie i nawilżone.





Od producenta AMPUŁKI AQUA OLEUM: 

Ampułki Aqua-Oleum to intensywne nawilżenie i odżywienie włosów. Zapewnia miękkość, gładkość i lśnienie fryzury. Efekt nawilżenia utrzymuje się przez długi czas. Ampułki zdecydowanie ułatwiają rozczesywanie.

Ampułka Aqua-Oleum zawiera olejki roślinne (z awokado i jojoby), oraz kwasy tłuszczowe niezwykle podobne do tych, z których zbudowany jest płaszcz hydro-lipidowy włosa. Dzięki nowatorskiemu procesowi stworzono emulsję, której mikrocząsteczki z łatwością wnikają w głąb włosa i odżywiają go zarówno na powierzchni, jak i w jego wnętrzu.



Moja opinia:

Te ampułki to rewelacja! Bardzo często korzystałam w salonach fryzjerskich właśnie z kuracji Kerastase.
Koszt jednego zabiegu to 120zł, więc aby zaoszczędzic postanowiłam je zakupić i zrobić kuracje samodzielnie w domu. Koszt 4 ampułek to 129,99zł a więc w tej cenie mam 4 zabiegi. To był naprawdę strzał w dziesiątkę. Włosy są piękne, lśniące, gładkie (nawet końce), jak z salonu:)



Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Mam na co dzień styczność w pracy z tymi kosmetykami, choć sama ich nie stosuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jaka jest twoja opinia patrząc przez pryzmat klientek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim klaczkom by sie przydala taka ampulkowa kuracja;p

    OdpowiedzUsuń