niedziela, 22 września 2013

Już prawie 7 miesiąc!

Hejka!

Czy wy także odliczacie dni do Świąt??:) 
Pewnie nie ale ja czekam na ten czas jak na zbawienie. 
Jestem w 7 miesiącu ciąży i coraz bardziej mi ona doskwiera. 
Przede wszystkim brzuch i plecy. 
Długie stanie czy chodzenie nie wchodzi w grę. 
Ze spaniem również mam problemy bo drętwieją mi boki i ciężko przekręcić się z jednego na drugi. 
Jednak wiem, że gdy urodzi się dzidzia to jej widok sprawi, że o wszystkim zapomnę:) :]

Jeśli chodzi o nowości kosmetyczne, które wypróbowałam to polecam szampon i odżywkę firmy AVON seria z keratyną i arganiną. 
Szampon ochronno-wzmacniający. 
Do wszystkich rodzajów włosów oraz oraz odżywka o tych samych właściwościach. 
Jak zapewne wiecie używałam tylko kosmetyków do pielęgnacji Kerastase.
Nie potrafiłam z nich zrezygnować. 
Jednak pewnego razu ze względu na to, że jestem konsultantką firmy Avon i dla większego rozeznania chcę testować jak największą ilość ich produktów postanowiłam zakupić właśnie tę linie. 
Naprawdę polecam włosy są gładkie ale zarazem puszyste, odżywka nie obciąża włosów. Wiadomo, że maska bardziej zregeneruje i dożywi włos jednak stosowanie jej częściej niż 1-2 razy w tygodniu może je obciążyć.
Zakupiłam sobie również pomadkę Ultra Colour (Proper Pink) oraz konturówkę samotęperującą w kolorze Nude
Godny polecenia jest także tonik Solutions oczyszczająco- matujący jednak posiadający właściwości nawilżające. 
Zastanawiałam się czy będzie on mi pasował ze względu na moją suchą skórę ale sprawdza się naprawdę rewelacyjnie. 
Jest bardzo delikatny, nie piecze ani nie szczypie podczas użytkowania.

Nie wiem jak to jest u Was ale ja po każdym myciu włosów muszę je prostować. 
Jeszcze niedawno używałam nectaru termicznego Kerastase ale substytut firmy Goldwell godnie go zastępuję. Stosuję go po umyciu włosów i po spłukaniu odżywki bądź maski. Chroni włosy przed wysoka temperaturą prostownicy.


pomadka Ultra Colour(Proper Pink) oraz konturówka(Nude)

błyszczyk 04(Moon Crystal)




legginsy- Zara

kalosze- Armani Jeans


Podziękowania dla www.blogosia.blogspot.com za pomoc w realizacji zdjęć:***
Życzę Wam miłej i spokojnej niedzieli:)


6 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz Justynko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz :))
    hmm..muszę się dokładnie przyjrzeć temu produktowi do prostowania włosów być może i mi podpasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna mama i śliczny brzuszek :* :*

    OdpowiedzUsuń