wtorek, 30 lipca 2013

Pielęgnacja w ciąży

Witajcie!
Jak Wam mija ten wakacyjny czas? 
U mnie strasznie gorąco wczoraj temperatura dochodziła do 40 stopni! 
I gdyby nie to, że jestem w ciąży wszystko byłoby w porządku, jednak w odmiennym stanie taki upał to katorga! 
Na szczęście odpoczynek w plenerze, oczywiście w cieniu z dużą ilością wody do schładzania i nawadniania i jakoś można to przetrwać.
Ostatnio coraz mniej mnie na blogu ale to naprawdę ciężkie kiedy dziecko ma wakacje i nie chodzi do przedszkola. 
Mam nadzieje, że wybaczycie.
Dzisiaj chciałam Wam napisać o kosmetykach pielęgnacyjnych w ciąży. 
Są one bardzo ważnym elementem w ciągu tych 9 miesięcy. 
Trzeba bardzo dbać o skórę zwłaszcza brzucha, pośladków, ud i piersi. 
Ciało kobiety bardzo się zmienia w przeciągu tego czasu i warto poświęcić sobie troszkę uwagi, żeby po porodzie szybciej wrócić do formy z przed ciąży.






Pierwszym kosmetykiem, który chciałam Wam polecić to Organiczny balsam przeciw rozstępom firmy PALMER'S Cocoa Butter Formula. 





Od producenta:
Naturalna i unikalna formuła balsamu na bazie masła kakaowego wzbogacona witaminą E. kolagenem, elastyną, aloesem oraz olejkiem sojowym i masłem Shea. Specjalne połączenie aktywnych składników pomaga w zapobieganiu i eliminowaniu rozstępów skóry w okresie ciąży. Stosowanie organicznego balsamu w formie masażu przywraca naturalne nawilżenie i elastyczność skóry. Eliminuje efekt suchości skóry często występujący podczas ciąży, aktywnie wygładza ewentualnie pojawiające się rozstępy.
Produkt stworzony na bazie składników organicznych .
BEZ PARABENÓW, BEZ GLIKOLU PROPYLENOWEGO, BEZ OLEJÓW MINERALNYCH.   

Moja opinia:
Produkt naprawdę rewelacyjny. Doskonale łagodzi powstałe rozstępy i zapobiega powstawaniu nowych. Forma balsamu wygodna w aplikacji. Jedynym minusem jest zapach, do którego już się przyzwyczaiłam. Jednak początki były ciężkie:) Ale jak wiadomo takie preparaty maja być skuteczne i nie muszą pięknie pachnieć. 

Kolejnym hitem jest BIO OIL!



Od producenta:
Bio-Oil to specjalistyczny produkt do pielęgnacji skóry. Przygotowany aby poprawić wygląd blizn, rozstępów, nierównego kolorytu oraz starzejącej się i odwodnionej skóry.
Zawiera przełomowy składnik PurCellin Oil, który zmniejsza uczucie tłustości olejku. Sprawia, że Bio-Oil jest łatwo absorbowany przez skórę i wspomaga dostarczenie kluczowy składników skórze tj. witaminy E, naturalne olejki roślinne z nagietka, lawendy, rozmarynu i rumianku.

Moja opinia: 
Ten produkt mogę spokojnie określić mianem niezbędnego przy pielęgnacji skóry w ciąży. Zwłaszcza brzuch, tam gdzie skóra najbardziej się rozciąga, a co za tym idzie napina, działa jak plaster na ranę! 
Po wieczornym prysznicu wmasowujemy olejek w skórę brzucha, ud, pośladków i piersi. 

Oczywiście płyn micelarny działa kojąco na skórę twarzy, która również bardzo często w ciąży jest przesuszona i podrażniona. Dlatego znajduje się na mojej półce w łazience.



Witaminki dla kobiet w ciąży!

Trzy miesiące przed zajściem w ciąży brałam Femibion 1 do końca pierwszego trymestru. Teraz zażywam Femibion 2 z dwu kapsułkową formułą z kwasami omega. Prawdopodobnie najlepsze witaminy na rynku dla kobiet w ciąży. Trochę kosztują ale czego się nie robi dla dzieci!

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. A tak zapytam z ciekawości :-) Co jest nie tak z zapachem balsamu PALMER'S? Jak pachnie? Bo patrząc na masło kakaowe wyobrażenie miałam bardzo pozytywne i aż jestem ciekawa o co chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co niby masło kakaowe ale zapach jest jeszcze z czymś wymieszany. W moim subiektywnym odczuciu naprawdę pachnie nieładnie:/

    OdpowiedzUsuń