piątek, 15 marca 2013

10 sposobów na modę wg Mai Sablewskiej

Witajcie!
Dzisiejsza aura za oknem, przynajmniej u mnie przeszła sama siebie. 
Nie mogłam wyjechać rano spod domu więc zadzwoniłam po taksówkę a ona też się zakopała w metrowych zaspach śnieżnych. 
Szczerze mówiąc już nie wierzę w przyjście wiosny:(
Ostatnio nie bardzo mam co Wam prezentować, większość czasu siedzę w domu i nie mam motywacji. 
Nadrabiam natomiast zaległości książkowe. 
Niedawno przeczytałam poradnik Mai Sablewskiej, bardzo ją lubię i podoba mi się jej styl. 
Często odwiedzam również jej bloga. 
Nie jest to lektura bardzo obszerna bo większość to fotografie ale naprawdę można z niej uzyskać wiele podstawowych rad, jeśli chodzi o mode i stylizacje.
 A przede wszystkim rady jak wykreować swój własny, niepowtarzalny styl.
Maja przedstawia w swoim poradniku jej wizję modowego "must have", rzeczy które każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie aby móc stworzyć stylizacje na różne okazje.
Opisuje również co robić żeby być oryginalnym, można przerabiać stare rzeczy na takie, które są aktualnie w modzie oraz tworzyć samemu np. biżuterię.
W książce zawarte są również porady Iwony Bednarskiej, Łukasza Mozolewskiego czy Marcina Puchalskiego w dziedzinie fryzjerstwa jak i Magdy Atkins wizażystki a także Marzeny Kanclerskiej stylistki paznokci.
Poradnik kończy opowieść Mai o jej zdrowym stylu życia i tym, że dzięki zdrowemu odżywianiu nasz organizm zupełnie inaczej funkcjonuje. 
Przecież jesteśmy tym co jemy.
Zachęcam do przeczytania:) 





Pozdrawiam





1 komentarz:

  1. Przeglądałam ją w księgarni, ale jednak nie kupiłam. Porady dotyczące tworzenia biżuterii - jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń