sobota, 23 lutego 2013

Snow

Witajcie!

Już myślałam, że zima odchodzi a tu wielki powrót. 
W tym roku trwa naprawdę bardzo długo, już chyba wszyscy chcielibyśmy żeby wyszło słońce i zakwitły pierwsze kwiaty. 
Przez tą pogodę siedzę praktycznie w domu, nic mi się nie chce i nie mam motywacji do działania. Chciałabym realizować moje postanowienie noworoczne, a mianowicie założyć działalność gospodarczą ale taką internetową. 
Mój mąż co jakiś czas zmienia miejsce pracy i nie mogę pozwolić sobie na coś stacjonarnego.
 Siedzę i siedzę godzinami przed laptopem i próbuję coś wymyślić. 
Jeśli chodzi o nasz Polski rynek pracy to...szkoda gadać, tym bardziej jeśli chodzi o pracę dla dziennikarza i w miejscu gdzie aktualnie mieszkam.
Może jak przyjdzie wiosna to z nią jakaś perspektywa i światełko w tunelu...
A tymczasem przedstawiam wam mój codzienny zimowy outfit.

Trzymajcie się cieplutko, jeszcze troszkę i wyjdzie słoneczko:)


kurtka- Stradivarius


koszula- Stradivarius


torebka- Mohito

buty- Stradivarius

leginsy- Stradivarius

:*




7 komentarzy:

  1. super koszula mam na podobną chrapkę:)


    a odnośnie pracy może jakieś artykułu mogłabyć pisać gdzieś do gazety jako wolny strzelec

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzastina jak zwykle wyglądasz SUPER!!! Ej ale co ja tam dojrzałam za ziaziu na dekolcie???

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę wielki powrót do grzywki :-)) Bardzo fajnie wyglądasz, a rękawiczki są mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót nie do końca udany...Ale chiało mi się zmiany:)))

      Usuń
  4. Koniecznie w tym sezonie MUSZE mieć koszulę jeansową :D
    Gdzie kupowałaś swoją? :) i ile dałaś jak mogę wiedziec?? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Stradivarius i jeżeli dobrze pamiętam to 99zł:) pozdrawiam

      Usuń